Parousia toy Dilima sto periptero toy hellug

papadogiannakis vagelis papas at hellug.gr
Wed Jun 7 20:58:45 EEST 2000

tOm_dR wrote:

> Dikio exeis men alla to thema episis einai
> 1) Na voithisoume ena neo (kai to monadiko) meso enimerwsis na stathi sta
> podia tou

Katarxas to zitoumeno gia emas einai na voithisoume to linux na vrei to
dromo tou stin  ellada. Alla ksereis ti? Xreiazetai voithia, den leo
oxi, alla giati na to kanoume emeis kai oxi oi xorigoi tou? olo kai
kapoios apo aftous 8a einai ekei oste na filokseni8oun. Na sou apantiso
ego giati: H diafimisi de 8a einai idia. Einai apeiros kalitera me to
hellug, giafto. Oxi oti den 8elo na to voi8isoume, alla einai afto poy
exei eipo8ei sti lista. Oti 8a eimaste sinifasmenoi me to dilima
(ksereis posoi mou exoun pei: ``agorasa to periodiko sas?'')

> 2) Na epofelithoume kai meis apo tin xrhmatikh enisxysh wste na kinithoume
> pio efkola, giati kerdoskopikos mporei o silogos na min einai , omws exei
> anagi xrhmatwn...

Elpizo na mporoume na katalaboume edo pera oti epenoikiasi xorou einai
paranomi, kai sinepos einai adinato na paroume *nomima* ta lefta apo to
dilima kai na xorisoume to periptero.

> allwste h koinothta einai mikrh, polla  melh pou arthrografoun sto sillogo
> einai epishs kai arthrografoi sto DILIMA

kai afto einai kati pou to dimima frontise na ekmetaleftei fatsa karta
sto eksofilo tou protou tefxous: ``me ti sinergasia melon tis Ellhnikhs
koinotitas xristvn & filvn linux'' (giati nomiza oti eimastan enosi
xriston kai filon linux ellados?) kai na min anafer8ei POU8ENA mesa stis
selides tou periodikou as poume to url tis hellug? mono ena ar8ro tou
evri kati elege.

> ean to step zitouse allwste xwro pali tha ginotan mia psifoforia pou tha
> ekrine to apotelesma...
> gia na mhn fainetai to dilima ipo tin aigida tou hellug mporoume na
> xorisoume to periptero katallila...

des parapano, stin apantisi gia ta xrimata.

Kai ksereis pio einai to xeirotero? Oti afti ti stigmi, to dilima
ekmetalevete tin poli kali parousia pou exei dimiourgisei o silogos
mexri simera gia diafimisi, xoris ousiastika oute ena antalagma. Kai -ap
oti blepo- 8elei na sinexistei. Giati afto pou katalabaino ego, stoxos
tou dilimatos den einai i parousia tou stin ek8esi,(posa periodika na
pane arage?) alla i parousia tou <bf>me to hellug</bf> stin ek8esi.

Prosopika, poli 8a i8ela na simetexo stin prospa8eia pou kanei to dilima
kai na to voithiso grafontas kapoia ar8ra, opos alloste kano toso kairo
sto magaz (kalo 8a itan na ta pairno kiola). Ksero episis oti afti i
prospa8eia 8a einai epitiximeni, arga i grigora.
Afto pou de 8elo na ginei einai na sinexizoun na mou lene: ``agorasa kai
to periodiko sas'' (kai afou to agorases re file, pou einai ta lefta pou
vgalame emeis apo to ``periodiko mas''?)

Papadogiannakis Vagelis
    papas at hellug.gr

PS: To ksero oti me afto to posting dimiourgo antipa8eies kai sxolia tou
tipou "ma ti kolimenos einai aftos" apenanti mou, alla... gia skefteite
kala ti ginetai edo pera...