Parousia toy Dilima sto periptero toy hellug

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Wed Jul 5 22:12:22 EEST 2000

> Katarxas to zitoumeno gia emas einai na voithisoume to linux na vrei to
> dromo tou stin  ellada. Alla ksereis ti? Xreiazetai voithia, den leo
> oxi, alla giati na to kanoume emeis kai oxi oi xorigoi tou? olo kai
> kapoios apo aftous 8a einai ekei oste na filokseni8oun. Na sou apantiso
> ego giati: H diafimisi de 8a einai idia. Einai apeiros kalitera me to
> hellug, giafto.

Edw tha stathw, kai tha eksigisw to skeptiko pou psifisa "oxi".
To Dilima dinei 200.000 gia to 1/4 tou peripterou.
Mporouse aneta na brethei me step, suse.gr kai allon enan (opws eidate teleiws
diaforetika antikeimena i/kai perioxes ara mi antagwnistika) kai na min
plirwsei panw apo 100.000

Pragmati, pistevw, apo tis prwtes kiniseis tou Dilima, oti o skopos einai na
dimiourgithei ston kosmo mia skepsi Dilima==Hellug.

Eixa pei palaiotera otan eixe tethei thema "nomimotitas" tis afisas tou Dilima
oti efoson ta ofeli den einai idia, o syllogos prepei na ksekatharisei oti den
dexetai tetoies kiniseis.
H apopsi mou den exei allaksei, kai meta tin eksigisi tou proedrou gia tin
synomilia tou me to DiLiMa eixa peistei oti eprokeito apla gia pareksigisi i
opoia tha lynotan syntoma.

Kanw quote ena kommati apo ekeino to mail tou Kwsta:
------
Gia to 8ema ths xorigias me parpempse se kapio palio post poy ixe kani sthn
lista gia tin pro8esi toy na kani kapia xorigia ston syllogo. Desmeftike na
kani kapia xorigia gia tin infosystem apla 8a skeftoyme tis anagkes mas ke
8a toy poyme.
------

Sygkrinontas ayto to kommati, me tin katastasi pou diamorfwnetai twra, DEN
blepw kamia pragmatiki sxesi.

Na epanalabw gia na prolabw tous kakoitheis, oti THELW na petyxei to DiLiMa kai
opoios den thelei einai mallon trellos i empathis.
ALLA, pio poly me endiaferei na prostatepsw ta symferonta tou syllogou.
DEN thelw na dw ton syllogo na metamorfwnetai, para tis opoies
prospatheies / kiniseis tou gia tin prowthisi tou Linux stin Ellada, klp klp klp
apla se ena efaltirio gia to DiLiMa i opoiodipote DiLiMa.
Mexri twra o syllogos "kerdize" apo ta pare dwse me tis etaireies (na thymisw
tis dwrees tou step gia to mixanima? Twn Forthnet, Internet Hellas, Sysware
gia grammes/mixanimata? Na skeftw ti prosfere o syllogos se antallagma? Na kanw
sygkrisi? Tha einai tromera adiko).
Thelw na meinei etsi i katastasi. O syllogos na kerdizei. Gi ayto psifisa oxi
se AYTIN tin protasi.
An erthei mia beltiwmeni, eimai safws diatetheimenos na to syzitisw :-)

--
Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr
http://www.it-jobs.gr