Parousia toy Dilima sto periptero toy hellug

tOm_dR tdritsas at hellug.gr
Wed Jul 5 17:00:12 EEST 2000

Dikio exeis men alla to thema episis einai
1) Na voithisoume ena neo (kai to monadiko) meso enimerwsis na stathi sta
podia tou
2) Na epofelithoume kai meis apo tin xrhmatikh enisxysh wste na kinithoume
pio efkola, giati kerdoskopikos mporei o silogos na min einai , omws exei
anagi xrhmatwn...
allwste h koinothta einai mikrh, polla  melh pou arthrografoun sto sillogo
einai epishs kai arthrografoi sto DILIMA
ean to step zitouse allwste xwro pali tha ginotan mia psifoforia pou tha
ekrine to apotelesma...
gia na mhn fainetai to dilima ipo tin aigida tou hellug mporoume na
xorisoume to periptero katallila...

"papadogiannakis vagelis" wrote:
> [...]
Trith