[Pame infosystem?]

Βασίλης Γιαννακόπουλος BillG at hellug.gr
Tue May 30 23:51:56 EEST 2000

Λοιπόν έχεις απόλυτο δίκιο.Ζητώ συγνώμη για τα γράμματα όμως η διόρθωση της
Netscape ενώ ζήτησα να πηδήξει αυ΄τη πήδηξε το κείμενο.
το παρακάτω κείμενο στα επισημασμένα σημεία είναι:

Απο ότι κατάλαβα κανείς,ή σχεδόν κανείς δεν δέχεται να δώσει χρήματα.Διότι
απλούστατα είναι πολλά για λίγους αλλά λίγα για πολλούς. Έτσι πιστεύω ότι ο
Σύλλογος στο καταστατικό ή όπου αλλού πρέπει εγώ(ακόμα)δεν ξέρω και δεν
είμαι σε θέση να ανακατευτώ(πάω ακόμα σχολείο) θα το αποφασίσουν οι
επιτροπές που εκλέγονται απο τα μέλη.Α,και μην μου πείς τώρα οτι στην
ψηφοφορία συμμετείχαν τουλάχιστον το 95%των μελών.Ένα 5% πάντα
δικαιολογείται. Που ήταν και μέσω ΝΕΤ και σαφώς πιοέύκολο απο το να δώσει
κάπιος χρονο ή χρήμα ή οτι αλλο νομίζεις για πιο σύνθετα πράγματα