Quake 3 Server

DJ Art djart at freemail.gr
Wed May 31 00:42:39 EEST 2000

Καλησπέρα,

Εγώ και ο Νίκος ο Μαυρογιανόπουλος είχαμε την ιδέα να στήσουμε έναν
quake3 dedicated server στο 2ο μηχάνημα του hellug, το igloo (αυτό που
θα είναι το www.linux.gr).

Προφανώς, όλα πρέπει να γίνουν *ΑΠΟΛΥΤΩΣ* νόμιμα. Επομένως, πρότεινα να
μαζευτούμε μερικά άτομα, να βάλουμε π.χ. από 2.000 δρχ έκαστος, να
αγοράσουμε το πακέτο του quake3 (αυτό της Loki που έχει 17.000 δρχ) και
μετά να το κάνουμε δωρεά στο σύλλογο, οπότε και όποιος θέλει να μπορεί
να παίξει στο igloo.

Μέχρι στιγμής, έχουμε μαζευτεί 6 άτομα (για το 2-χίλιαρο απαιτούνται 9
άτομα συνολικά), οι:

djart at hellug.gr
nmav at hellug.gr
tsakf at hellug.gr
madf at hellug.gr
ntg21 at otenet.gr (μέλος)
nkef at otenet.gr (μή μέλος του hellug (ακόμα ;-))

Έχουμε μαζέψει 12.000 δρχ, υπολείπονται 5.000 δρχ, όποιος άλλος θέλει να
συνεισφέρει είναι καλοδεχούμενος :-)

PS: Εγώ και ο Νίκος κάναμε τα απαραίτητα "test-drives" στο μηχάνημα με
τον q3server, διαπιστώσαμε/καταλήξαμε στο ότι δεν "βαραίνει" το μηχάνημα
και δεν θα υπάρξει πρόβλημα με τις υπόλοιπες υπηρεσίες που παρέχει (και
που ΘΑ παρέχει) το igloo.
| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Maintaining http://www.linux.gr                         |