[Pame infosystem?]

DJ Art djart at freemail.gr
Tue May 30 15:15:25 EEST 2000

Βασίλης Γιαννακόπουλος wrote:

> εγγεγραμμένα μέλη εκ των οποίων ΡΝΊΞΤΛΡΙ(;)ΛΔ 50.™ΡΠΜ μπορούμε να το

Τί είναι το ΡΝΊΞΤΛΡΙ(;)ΛΔ 50.™ΡΠΜ ???

> από τα πόσα άτομα κατά μέσο όρο έρχονται στις ΟΡΙΉΙΠΒΟΎΔύ.°ΎΟΝΊ

Τί είναι το ΟΡΙΉΙΠΒΟΎΔύ.°ΎΟΝΊ ??

> Όμως για να μαζέψεις τόσα λεφτά χμ.... αν δεν συνεισφέρουν ΟΛΟΙ τότε
> ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΟ. Αυτά΄:-)

Χμ. Αν 33 άτομα προσφέρουν 10.000, τότε τί να ξεχάσουμε ?????

Τόση κουβέντα για το τίποτα. Συνεισφέρεις 10.000 δρχ. ή όχι ??? Εδώ
βρίσκεται το ζήτημα. Αν έχεις πρόβλημα, δεν θα σε πιέσει κανείς να τα
δώσεις ............ Αν μπορείς να διαθέσεις λιγότερα, πάλι δεν θα
μιλήσει κανείς.

(εγώ εννοείται πως θα συνεισφέρω, πάντως. Να μην τα λέω συνέχεια.
Χρωστάω και τη συνδρομή, θα βάλω και για την έκθεση).

| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Maintaining http://www.linux.gr                         |
| Visit http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319  |