peri certification

DJ Art djart at freemail.gr
Mon Dec 13 17:30:24 EET 1999

Michalis Kabrianis wrote:

[snip...]

Panayotis Vryonis wrote:

[snip...]

Θα απαντήσω και στους δυό σας ...

> Dystyxws, gia na eimaste antikeimenikoi, to DS tha eprepe prwta na einai
> certified gia na kanei certify se technicians. Oper sxima oksymwro, giati to DS
> poios tha to kanei certify? (Den diafwnw mazi sou, ton problimatismo mou thetw).
> Ektos an dexthoume de facto oti to DS kserei 10 pragmata kai teleiwnei ekei i
> ypothesi, pragma omws to opoio einai epikyndino, kai na to eksigisw:

ΟΚ, τότε προτείνω  να ξεχάσουμε τα περί certificates. (Δηλ, να γίνει το
DS certified και μετά να κάνει τους άλλους τεχνικούς certified κοκ...)

Βέβαια, έτσι όπως το έθεσες, έχουμε πρόβλημα, πρέπει να σκεφτούμε κάτι
πιο εφικτό...

>Na pw kai edw tin apopsi mou. (Proswpiki kathara, gia na eksigoumaste).
>Eimai
>1000% yper tou prwta na brethoun oi technikoi, kai meta oi etaireies.

Συμφωνώ. Επομένως, να ΤΕΘΕΙ το ερώτημα προς όλα τα μέλη, αν θέλουν να
γίνουν τεχνικοί (ή να είναι υποψήφια για τεχνικοί, αυτό να αποφασιστεί
αργότερα). Θα λεγα, να απαντήσουν ΟΛΟΙ (είτε με ΝΑΙ είτε με ΟΧΙ) για να
ξέρουμε, μέχρι μια ορισμένη ημερομηνία.

>Gia tous A,B,G logous. Kai sto katw katw, prin kanoume to certification
>8a uparxei mia prodiagrafh (gia na apanthsw kai sta parakatw), pou 8a
>leei
>"gia na parei to pistopoihtiko ena mhxanhma 8a prepei : 1. H karta
>grafikwn...
>2. to modem ... k.l.".

ΟΚ, αυτό είχα καταλάβει από το πρώτο message, αλλά τώρα σιγουρεύτηκα. Θα
προτείνω, μόλις περάσουμε στην δεύτερη φάση (είπες να αφήσουμε τα
τεχνικά στο τέλος).

>Pio logiko mou fenetai na mporei na
>phgainei
>h omada h to atomo (auta einai pou prepei na suzhthsoume!) sthn
>etaireia (mporie gia 1-2-3-4-osa xreiazetai apogeumata) kai na douleuei
>sto mhxanhma.

ΟΚ και για αυτό, αφού μου έθεσες ένα λογικότατο επιχείρημα.

>einai compliant k.l., an den exoume apofasisei pws 8a ginei h organwsh.
>Mhn ksexnate, oti h organwsh 8a einai idia kai fetos kai tou xronou kai
>tou paraxronou,enw oi texnikes prodiagrafes 8a allazoun... Ara, PLEASE,
>mhn arxisoume na syzhtame ta texnika 8emata. Auta opws eipa 8a
>er8oun sto telos.

Ωραία, προτείνω η διαδικασία δοκιμής και αξιολόγησης ενός μηχανήματος να
είναι η εξής:

Απλά θα δοκιμάζουμε αν όντως λειτουργεί όλο το hardware ενός συστήματος:
 Οι δοκιμαστές θα εγκαθιστούν μία διανομή που θα επιλέξουν οι ίδιοι και
θα ελέγχουν ένα-ένα τα μέρη του hardware.
 Το κριτήριο της "λειτουργίας" του hardware θα είναι το εξής:
 Ο χρήστης θα πρέπει να μπορεί να εμεταλλεύεται το μεγαλύτερο μέρος των
δυνατοτήτων του hardware. (π.χ. μία κάρτα γραφικών να δουλεύει σε όλες
τις αναλύσεις, όχι μόνο σε μία).

ΠΡΟΣΟΧΗ: λέω το μεγαλύτερο μέρος των δυνατοτήτων του hardware και όχι το
100 % των δυνατοτήτων του. Θα το εξηγήσω με παραδείγματα:

Π.χ. Δεν μπορεί κανείς να αξιοποιήσει πλήρως τις MIDI δυνατότητες μιας
κάρτας ήχου (παρόλο που θα μπορέσει να βρεί drivers στο Internet, να
παιδευτεί και να την κάνει να δουλέψει σωστά).

Π.χ. Δεν μπορεί κάποιος ΤΑΔΕ εκτυπωτής να βγάλει ανάλυση 1440χ720 και να
τυπώσει σε "καλό" χαρτί" (παρόλο που αυτό το πρόβλημα διορθώνεται).

Τέτοιου είδους προβλήματα δεν θα τα λαμβάνουμε υπ' όψιν.

Να πώ ένα άλλο παράδειγμα: Δεν γίνεται να δεί κανείς πόσο μελάνι έχει
μείνει στον εκτυπωτή. Αυτό δεν μας ενδιαφέρει γιατί δεν αφορά
αποτυχημένη συνεργασία του εκτυπωτή με το Linux, αλλά έλλειψη software,
έλλειψη drivers από την κατασκευαστική του εταιρεία.

(Κατά τα άλλα οι δοκιμαστές θα ελέγχουν με τέτοιο στύλ:
"Δουλεύει το modem ?? Δουλεύει, συνδέεται κλπ.."   PASS
"Εκτυπώνει εκτυπωτής ?? Εκτυπώνει "    PASS
"Το CDROM ?? Ναι "    PASS
"O SCSI controller ??? Ναι "   PASS

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |