peri certification

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Mon Dec 13 13:30:54 EET 1999

On 13-Dec-1999 Manos Karagiorgos wrote:

<snip>

> [...]
> alla prepei na yparxei kai kapoia kalypsh gia tis etairies pou tha dhlvsoyn
> endiaferon) Ara, proteinv th dieksagvgh tests sxetika me HARDWARE kai LINUX
> stous endiaferomenous me oso ginetai antikeimenika krithria, px apo to DS
> efoson mporei arketa melh tou na mh dhlvsoyn endiaferon. Na yparxei kapoios
> titlos tou typou "Hellug Certified Technician". Nai den yparxoyn polloi
> "Linux Cerified" antrvpoi sthn ellada, kairos na ginei kati sxetiko me oso
> to dynaton ginetai pio epishmo vathmo. Dyskolo nai, edv erxetai o rolos toy

Dystyxws, gia na eimaste antikeimenikoi, to DS tha eprepe prwta na einai
certified gia na kanei certify se technicians. Oper sxima oksymwro, giati to DS
poios tha to kanei certify? (Den diafwnw mazi sou, ton problimatismo mou thetw).
Ektos an dexthoume de facto oti to DS kserei 10 pragmata kai teleiwnei ekei i
ypothesi, pragma omws to opoio einai epikyndino, kai na to eksigisw:
To D.S. eklegetai, kai den metraei i techniki tous sxesi me linux stin eklogi
ayti. Ara kanenas den mas eksasfalizei oti to DS exei tetoia techniki katartisi
gia na analabei tetoio rolo.
Bebaia, eytyxws gia mas, ola ta mexri twra DS eixan atoma pou na exoun tin
aparaititi techniki katartisi, kai to blepw ligo dyskolo na allaksei ayto, mia
pou san "technikos" syllogos pou eimaste, oi perissoteroi tha exoun toulaxiston
tin minimum techniki katartisi, alla pali auto den katohyrwnetai pouthena.
To de thema me ta tests, an kai einai para poly kalo, exei to idio problima.
Poios thetei tis erwtiseis, ti epipedou einai aytes, poios tis aksiologei.

> 2) Tha prepei na ksekatharistei o arithmos tvn etairivn pou endiaferontai
> arxika kai o arithmos tvn endiaferomenvn texnikvn pou tha analambanoun th
> dieksagvgh tests. To teleutaio se megalytero vathmo...

Na pw kai edw tin apopsi mou. (Proswpiki kathara, gia na eksigoumaste). Eimai
1000% yper tou prwta na brethoun oi technikoi, kai meta oi etaireies. Giati an
brethoun oi etaireies  kai oxi oi technikoi, ektithemetha se eksw-Hellug-ites,
enw an den brethoun oi etaireies alla brethoun oi texnikoi:
a) den egine kai tipota tragiko
b) olo kai kapou tha broume na tous xrisimopoiisoume :-)

> 3) Gia ths sythhkes ergasias tvn texnikvn, gia arxh nomizv oti tha prepei na
> phgainoyn sto xvro thw etairias...
>
> 4) H pistopoihsh pou tha ginetai opvw eipvthke den prepei na afora mia
> sygkekrimenh distribution. Vevaia vs tvra oi statheres ekdoseis tou pyrhna
> den lambanoyn ypopsh toys gia orismena perifereiaka (px USB) se antithsh me
> tis dev. alla ypothetv oti h pistopoihsh tha ginetai me xrhsh tvn stathervn.

Ki egw eimai yper aytis tis apopsis.

> 5) O end-user (katanalvths) prepei na prostateuetai. Mporei dhladh me thn
> emfanish tou logo na yparksoun paranomies apo thn pleura orismenvn etairivn
> pou tha thelhsoun na ekmetaleytoun thn parapanv katastash. O end-user tha
> PREPEI (kai auto na einai apaithsh tou Hellug), efoson to mhxanhma einai
> certified na pairnei analytikh anafora me to yliko toy systhmatos, kai na
> dhlvnetai rhta apo ton Hellug oti prepei o idios na to apaitei kai na einai
> ypoxrevsh ths etairias.

Kai se ayto to simeio symfwnw apolyta. Malista, tha mporousame (???) isws apo
tin etaireia, na zitisoume na analabei to kostos ektypwsis se xarti me to
logotypo tou Hellug (anaglyfo as poume), to pistopoiitiko, mazi me tin synthesi
tou mixanimatos, to opoio tha bgainei se tosa antitypa, osa mixanimata skopevei
na bgalei se paragwgi.
Nai, akougetai ligo paralogo, alla prosthetei POLY kyros ayto to xartaki :-)
Tha mporousa na mathw kai times an thelete, kai an to kostos den einai
yperboliko, na typwsoume anaglyfa se posotita, kai apla na ta pername apo
ektypwti meta gia tin synthesi tou mixanimatos.

> 6) O Hellug exei to pleonasma tou onomatos pou yparxei edv kai kairo kai thn
> yparksh ths antikeimenikothtas oson afora themata dioikhshs kai organvshs.
> Tha mporouse na emfanistei mia etairia me Linux technicians kai na kanei
> tests, alla omvw den tha eixe to varos tou Hellug...

Swsto. Kai se ayto stirizomaste gia ayti tin idea.

> Ayta gia thn vra...
>
> Manos

Michalis Kabrianis