Kapws?

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Thu Sep 30 15:26:02 EEST 1999

On Thu, Sep 30, 1999 at 02:23:37PM +0300, Michalis Kabrianis wrote:

> Emmmmm, thema dimosiwn sxesewn:
> Sto www.hack.gr exei steilei kapoios (Ηλίας Μπακατσής ebakatsis at cs.teiath.gr)
> ena sxolio (http://www.hack.gr/gazette/fora/08/) gia tous "HackerZ" tis Elladas.
> Poly kalogrammeno, kai epitelous bazei kapoia K$%^paida sti thesi tous, (an
Ela re mixali... Ti bazei stin thesi tou? Pio poly mou tin spane autoi
para ta paidakia me ta windows.

> Ερώτηση(άσχετη): Μόνο δική μου εντύπωση είναι πως οι hellugίτες την έχουν δει
> κάπως τώρα τελευταία;
> oti einai asxeto...) alla apo tin alli, mipws prepei na parei o syllogos
> thesi? Na epikoinwnisoume me ton anthrwpo na doume ti "zori trabaei" telos
H pio kali thesi einai aplws na ton agnoisoume!

> (Ypo tin ennoia oti to hack.gr to diabazei arketos kosmos, kai mallon ayto den
> einai kai i kalyteri fimi pou tha eprepe na apoktisei o syllogos).
Krinontas apo to ligo browsing pou ekana sto hack.gr, den nomizw pos prepei na
mas endiaferei to ti nomizoun gia mas:)

> Lew twra, kai mporei na lew kai malakies, min arxisoume flame please...
mou to xalas:)

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr
If money could talk, it would say goodbye.