Kapws?

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Thu Sep 30 15:59:37 EEST 1999

On 30-Sep-99 Nikos Mavroyanopoulos wrote:

> Ela re mixali... Ti bazei stin thesi tou? Pio poly mou tin spane autoi
> para ta paidakia me ta windows.

Aaaa... se ayto tha diafwnisw :-)
Apo tin empeiria mou stin proigoumeni  mou douleia (ksereis twra) eida oti
einai para polys kosmos me to rootshell sta bookmarks, kai ta BO kai netbus
stimena, pou tin exoun dei hackers. Kai einai enoxlitikoi re gamwto :-)

> H pio kali thesi einai aplws na ton agnoisoume!

O.k. no problem.

> Krinontas apo to ligo browsing pou ekana sto hack.gr, den nomizw pos prepei
> na
> mas endiaferei to ti nomizoun gia mas:)

Xmmm.. An avrio gemiseis tetoious "HackerZ" na sou zitane na ginoun
meli tou pio C00L syllogou Hackers stin Ellada, tha sou pw egw :-)

> mou to xalas:)

A, an thes edw eimai. Bouta pyrosbestira kai orma :-)

Michalis Kabrianis