Kapws?

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Thu Sep 30 14:23:37 EEST 1999

Emmmmm, thema dimosiwn sxesewn:

Sto www.hack.gr exei steilei kapoios (Ηλίας Μπακατσής ebakatsis at cs.teiath.gr)
ena sxolio (http://www.hack.gr/gazette/fora/08/) gia tous "HackerZ" tis Elladas.
Poly kalogrammeno, kai epitelous bazei kapoia K$%^paida sti thesi tous, (an
kai exei kai ligo -egw-eimai-kalos-doksaste-me-) alla sto telos exei kai to
eksis:

Ερώτηση(άσχετη): Μόνο δική μου εντύπωση είναι πως οι hellugίτες την έχουν δει
κάπως τώρα τελευταία;

Elpizw, pistevw, oti sto Hellug den exoume "Hackers" (an kai leei o anthrwpos
oti einai asxeto...) alla apo tin alli, mipws prepei na parei o syllogos
thesi? Na epikoinwnisoume me ton anthrwpo na doume ti "zori trabaei" telos
pantwn, kai, an ton enoxlise kapoios dikos mas me styl "Megale eimai kai tou
Hellug, min mou mpaineis" na to doume ki alliws?

(Ypo tin ennoia oti to hack.gr to diabazei arketos kosmos, kai mallon ayto den
einai kai i kalyteri fimi pou tha eprepe na apoktisei o syllogos).

Lew twra, kai mporei na lew kai malakies, min arxisoume flame please...

Michalis Kabrianis