O Pragmatikos Linuxas (was Re: Synopsis)

Panos Katsaloulis teras at hellug.gr
Sat Jun 12 15:02:27 EEST 1999

In article <19990612135829.A2093 at i-net.paiko.gr>,
	nmav at hellug.gr (Mavroyanopoulos Nikos) writes:
> On Fri, Jun 11, 1999 at 12:11:54PM +0000, Panos Katsaloulis wrote:
>
>  Πόσο free beer είναι το redhat, caldera και το suse; Ακόμη και τα slakware,
> debian δεν είναι τόσο φτηνά για να τα θεωρήσεις free beer. Με τα
> χρήμματα που έχω δώσει στην infomagic, cdrom.com, θα έιχα αγοράσει
> μόνος μου την μπύρα;)

Συμφωνώ :) Με τα widow$ όλο warez και ψωροχιλιάρικα ξόδευα ενώ με το Linux
κάθε 6 μήνες αγοράζω το νέο SuSE. To θέμα όμως είναι ότι το κάνω με την ψυχή
μου. Και αυτό που πληρώνω είναι το manual και το κόστος συντήρησης τ οποίο το
θεωρώ πολύ λογικό για αυτό που προσφέρουν. Σε τελευταία ανάλυση ούτε η SuSE
είναι μη κερδοσκοπικός οργανισμός, άσε που είναι γεμάτα τα CDιά της με μη GNU
software.

>  Επίσης και κάτι σαν advocacy... Εστω ότι διαθέτεις cdr και μόνιμη σύνδεση
> στο internet, τότε πράγματι το linux είναι δωρεάν. Αυτό όμως δεν λέει
> τίποτα, καθώς και ο internet explorer και το netscape, είναι δωρεάν (και
> τα windows για τους περισσότερους έλληνες). Αυτό που κάνει την διαφορά

ναι, αλλά όχι νόμιμα :)))

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop: