Netscape και Ελληνικά

DJ Art djart at freemail.gr
Sat Jun 5 21:47:14 EEST 1999

 Έχω το εξής πρόβλημα: Ενώ έχω εγκαταστήσει σωστά τις γραμματοσειρές και
τα ελληνικά, το μόνο μέρος που δεν έχω ελληνικά στον Netscape είναι οι
φόρμες. (π.χ. η question στο magaz). Όταν γράφω εκεί μέσα τα γράμματα
εμφανίζονται κινέζικα. Το παράδοξο είναι ότι εάν ανοίξω τη φόρμα με τον
file manager του KDE (kfm), μπορώ άνετα να γράψω ελληνικά. Τί λέτε να
φταίει;

Επίσης ήθελα να ρωτήσω αν οι γραμματοσειρές του Graphis περιέχουν τις
γραμματοσειρές των πακέτων: XFGreekFNTS-1-1.noarch.rpm, X11greek_tar.gz
και greekXfonts-BDF-1_1.tgz.
Ακόμα, σε RedHat, πώς θα πρέπει να βάλω τα locales. Το LANG το βάζω
el_GR. Τα άλλα να τα βάλω κι'αυτά el_GR ή iso-8859-7 (έτσι ή iso8859-7
??)

Sorry, που κάνω την ερώτηση στο hellug και όχι στο linux-greek-users,
αλλά η ερώτηση για το graphis θα πρέπει να απαντηθεί έτσι κι αλλιώς από
τα συγκεκριμένα άτομα.