Netscape και Ελληνικά

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Sun Jun 6 12:21:09 EEST 1999

In article <375970B2.82383D7A at freemail.gr>,
	DJ Art <djart at freemail.gr> writes:
>  Έχω το εξής πρόβλημα: Ενώ έχω εγκαταστήσει σωστά τις γραμματοσειρές και
> τα ελληνικά, το μόνο μέρος που δεν έχω ελληνικά στον Netscape είναι οι
> φόρμες. (π.χ. η question στο magaz). Όταν γράφω εκεί μέσα τα γράμματα
> εμφανίζονται κινέζικα. Το παράδοξο είναι ότι εάν ανοίξω τη φόρμα με τον
> file manager του KDE (kfm), μπορώ άνετα να γράψω ελληνικά. Τί λέτε να
> φταίει;

Bug του Netscape :(
Θα πρέπει ΚΑΙ στις ξένες γραμματοσειρές να διαλέξεις ελληνική και στα
Μonospaced και στα κανονικά, γιατί δυστυχώς το etscape στις φόρμες «ξεχνάει»
το encoding... Oι γραφίς έχουν ήδη κάποιες γραμματοσειρές δηλωμένες ως
iso8859-7 και iso8859-1

> Επίσης ήθελα να ρωτήσω αν οι γραμματοσειρές του Graphis περιέχουν τις
> γραμματοσειρές των πακέτων: XFGreekFNTS-1-1.noarch.rpm, X11greek_tar.gz
> και greekXfonts-BDF-1_1.tgz.

Ναι

> Ακόμα, σε RedHat, πώς θα πρέπει να βάλω τα locales. Το LANG το βάζω
> el_GR. Τα άλλα να τα βάλω κι'αυτά el_GR ή iso-8859-7 (έτσι ή iso8859-7
> ??)

To δικό μου LANG είναι el, αλλά έχω SuSE και τίποτε άλλο. Τώρα για
περισσότερες λεπτομέρειες κάποιον γνώστη με αυτά.
Μόνο που σε μερικές εφαρμογές, π.χ. StarOffice, θα χρειαστεί και το
_XKB_CHARSET=iso8859-7 για το πληκτρολόγιο kikbd

Αλήθεια, σχετικά με το κείμενο που θα γραφόταν στο magaz για τα LANG, LC_*
κλπ τι έγινε;

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop: