Mixanima Hellug

Nikos Kokras kokni at eexi.gr
Mon Sep 7 19:09:22 EEST 1998

Evripidis Papakostas wrote:

> Poio na kanoume bate skyloi re paidia? to na mathoume an kapoios exei na
> dosei kana eksartima? I sto an dexetai kapoios na mas filoksenisei otan
> ginoume sillogos? Afto ego to leo "kouventa oste na kseroume pou
> vriskomaste".

Egw paidia, ena pragmataki 8elw na rwthsw:
H idiothta melous tou HELLUG einai metabibasimh/klhronomhsimh ?
Egw, se 50 xronia 8a pe8anw kai 8a h8ela na 3erw ..giati den blepw na
kanoume tipota oso zw ....

Nikos Kokras
kokni at eexi.gr

P.S. black humor kanw, panw sthn apelpisia mou
(apognwsh,adraneia,grafeiokratismo klpklp). Mhn me arxisete sta flames,
please :-)