Mixanima Hellug

Evripidis Papakostas epapakostas at ametro.gr
Tue Sep 8 16:22:31 EEST 1998

> H idiothta melous tou HELLUG einai metabibasimh/klhronomhsimh ?
> Egw, se 50 xronia 8a pe8anw kai 8a h8ela na 3erw ..giati den blepw na
> kanoume tipota oso zw ....
> Mhn me arxisete sta flames, please :-)

Geia xara.
Akolouthei flame.
Plaka kano :-)

Dio pragmata:
To ena:
Diladi exoume elipseis sto katastatiko? Den provlepses niko sto
teleftaio katastatiko pou epimelithikes kati peri tis metavivasis se
protous siggeneis??!!?? EEE? GIATI NIKO?!

To deftero:
Peri mixanimatos. Katalavaino tin anisixia tou Mavroyannopoulou kai
telika exei dikio (den diafonei kanenas epi tis ousias). Ontos tha
prepei otan ksekiname mia prospatheia na tin kanoume kala kai organomena
kai kyrile. Elpizo pos afto pame tora na kanoume, na organosoume tin
katastasi arketo kairo prin, na mazepsoume iliko, na montaroume, na
exoume ipopsin mas ethelontes providers, na kseroume ti dinoun, gia poso
kairo, ti/an zitan, bas kai oloklirothei kirile meta, xoris aproopta.
Den vlepo se ti tha mas ofelisei na perimenoume kai na min mazepsoume
oti diathesimo exoume se iliko. Tha proteina malista opoios exei akoma
kati na dosei na milisei tora pou einai septemvris kai theoritika
epistrepsane oloi piso, ligos kairos menei mexri tin idrisi klp, oste na
min einai varos se aftous pou dinoun polla eksartimata.

Meta tha organosoume imerida sinarmologisis, egatastasis vasikou
leitourgikou klp se kapoio spiti, metaksi biron, pizzas klp, opou oi
antres tha kanoun afto gia to opoio pragmatika ftiaktikan: tha leme
prostixa anekdota tha pinoume bires kai tha stinoume mixanimata. Treli
diaskedasi diladi.

Tade efi Evripidis.