Mixanima Hellug

Evripidis Papakostas epapakostas at ametro.gr
Tue Sep 8 14:12:39 EEST 1998

Nikos Mavroyanopoulos wrote:
> auto meta apofasizei ti tha ginei pou, (an fysika oloi symfonoun, alla den
> nomizo oti yparxei kapoia paratypia, to oti den exei anagnoristei to hellug
> nomika, den mas empodizei na xekinisoume). Alla an xekinisoume tha
> xekinisoume organomena, min to kanoume mpate skyloi ...

Poio na kanoume bate skyloi re paidia? to na mathoume an kapoios exei na
dosei kana eksartima? I sto an dexetai kapoios na mas filoksenisei otan
ginoume sillogos? Afto ego to leo "kouventa oste na kseroume pou
vriskomaste".

An pantos thelete na perimenoume na exoume kai sfragida prin ta poume OK
kai afto ginetai. Pantos o syllogos (me i xoris akoma sfragida) an exei
kapoio skopo einai na epispevdei kai na organonei tetoies kouventes kai
energeies kai oxi na tis anavalei. H apofasi as lifthei opote na'nai
alla den iparxei logos na min kaneis ta proparaskevastika.

Pantos an ontos vlepete kapoio provlima sto na mathoume an exoume kai
poia meri enos PC, i poioi einai oi ipopsifioi hosts mas, i sto an
kapoios apo emas thelei na paei se mia presentation gia Alpha i
otidipote, pou den vlepo ego, kai etsi dekto ... As ta poume afou
egkrithoume kai typika.

Evripidis