Re: [Help needed] encoding: el_GR.iso8859-7 σε Xorg

vaggelis typaldos vtypal at gmail.com
Sun Oct 11 15:46:37 EEST 2009

Βρήκα μια λύση. Δεν υπήρχε πρόβλημα με το locale.

Όσον αφορά το uxvrt μάλλον δεν υποστηρίζει iso-8859-7.
Στο xterm χρησιμοποιούσα αυτή τη ρύθμιση στο ~/ .Xresources

Xterm*font -misc-fixed-medium-r-normal--20-200-75-75-c-100-iso8859-7

αλλά δεν δουλεύει.
Η λύση στο xterm ήταν τόσο απλή

$  xterm -en ISO8859-7

Όλα εντάξει!

Στις 11 Οκτωβρίου 2009 3:00 μ.μ., ο χρήστης vaggelis typaldos <
vtypal at gmail.com> έγραψε: