doc/el_GR.ISO8859-7/share/sgml updates

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu May 29 04:21:57 EEST 2008

Σήμερα (Τετάρτη) ενημέρωσα τον κατάλογο `doc/el_GR.ISO8859-7/share/sgml'
και ότι είδα να έχει ξεμείνει σε παλιό version από το αρχικό `porting'
που έκανα παλιότερα, προσπάθησα να το ενημερώσω.  Δεν έχω τελειώσει 100%
ακόμα όμως, οπότε αν δείτε κάτι περίεργο στο HTML output, πείτε μου.

Τα "μισοτελειωμένα" patches τα έχω κάνει upload και στο hg.hellug.gr στο
"doc-wip" tree.  Όποιος έχει όρεξη, ας δει τις διαφορές με το κεντρικό
doc-el κι αν έχετε προτάσεις για βελτίωση σε κάποια μετάφραση είναι
καλοδεχούμενες.

Συγκεκριμένα, στο change e6e7aa04c0dc μετέφρασα το `GUI' αλλά δεν ξέρω
αν είναι πολύ πετυχημένη η μετάφραση:

http://hg.hellug.gr/freebsd/doc-wip/rev/e6e7aa04c0dc