Ενδιαφέρον Συμμετοχής Στην Ελληνική Ομάδα Μετάφρασης του FreeBSD

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Fri May 16 13:37:49 EEST 2008

Aristotelis Stamatopoulos wrote:
> Αγαπητέ Μανόλη,
> Αυτο πραγματικά θα πεί άμεση απάντηση. Στο θέμα μας τώρα, αποφάσισα να
> μεταφράσω το κεφάλαιο 11("Ρύθμιση και Βελτιστοποίηση") του μέρους
> III("Διαχείριση Συστήματος"). Είναι εντάξει η επιλογή μου αυτή ή μήπως
> κάποιος το μεταφράζει ήδη; Αν τελικά όντως μεταφράσω το κεφάλαιο αυτό,
> το αρχείο που θα πρέπει να επεξεργαστώ είναι το
> doc-sonicy/el_GR.ISO8859-7/books/handbook/config/chapter.sgml, είναι
> πραγματικά αυτό ή κάνω κάποιο λάθος; Συγχωρεσέ με αν είναι ανόητη
> απορία, απλά για να είμαι σίγουρος ότι δεν μεταφράζω λάθος αρχείο.
> [...]

Μπορείς να ξεκινήσεις με το 11, δεν το έχει κανείς. Το αρχείο που
αναφέρεις είναι το σωστό.
Ότι απορίες έχεις μπορείς πάντα να μας ρωτάς στη λίστα (υπάρχει επίσης
και το κανάλι #bsddocs στο GRNet). Μπορείς να στέλνεις σε ένα tar τη
δουλειά που έχεις κάνει όποτε θες (δεν χρειάζεται να το έχεις
τελειώσει), ώστε να το βάζω στο build και να βρίσκουμε λάθη (π.χ.
missing tags κλπ).

Καλώς ήλθες!