Ενδιαφέρον Συμμετοχής Στην Ελληνική Ομάδα Μετάφρασης του FreeBSD

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri May 16 23:08:29 EEST 2008

On Fri, 16 May 2008 13:22:52 +0300, "Aristotelis Stamatopoulos" <aristotelis.stamatopoulos at gmail.com> wrote:
> Αγαπητέ Μανόλη,
> Αυτο πραγματικά θα πεί άμεση απάντηση.

Heh, ναι.  Ο Μανώλης πρόλαβε να απαντήσει στο email πριν καν προλάβω εγώ
να δω στο IRC ότι το είχες στείλει!

> Στο θέμα μας τώρα, αποφάσισα να μεταφράσω το κεφάλαιο 11("Ρύθμιση και
> Βελτιστοποίηση") του μέρους III("Διαχείριση Συστήματος"). Είναι
> εντάξει η επιλογή μου αυτή ή μήπως κάποιος το μεταφράζει ήδη; Αν
> τελικά όντως μεταφράσω το κεφάλαιο αυτό, το αρχείο που θα πρέπει να
> επεξεργαστώ είναι το
>
> doc-sonicy/el_GR.ISO8859-7/books/handbook/config/chapter.sgml
>
> είναι πραγματικά αυτό ή κάνω κάποιο λάθος; Συγχωρεσέ με αν είναι
> ανόητη απορία, απλά για να είμαι σίγουρος ότι δεν μεταφράζω λάθος
> αρχείο.

Το σωστό είναι.  Το αρχικό αγγλικό κείμενο υπάρχει και στο en_US path,
που είναι:

    doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/config/chapter.sgml

Γενικά η δομή του documentation source, όπως θα δεις και μόνος σου,
είναι κάπως έτσι:

    doc/share/

        Κοινά αρχεία, που χρησιμοποιούνται από όλες τις γλώσσες.

    doc/en_US.ISO8859-1/

        Αγγλική τεκμηρίωση.

    doc/en_US.ISO8859-1/share/

        Κοινά αρχεία της Αγγλικής τεκμηρίωσης.

    doc/en_US.ISO8859-1/articles/

        Αγγλικά άρθρα, συνήθως σχετικά μικρού μεγέθους.

    doc/en_US.ISO8859-1/books/

        Αγγλικά βιβλία.

    doc/el_GR.ISO8859-7/

        Ελληνικά κείμενα.

    doc/el_GR.ISO8859-7/share/

        Κοινά αρχεία της Ελληνικής τεκμηρίωσης.

    doc/el_GR.ISO8859-7/articles/

        Ελληνικά άρθρα.

    doc/el_GR.ISO8859-7/books/

        Ελληνικά βιβλία.

Η δομή του καταλόγου `doc/el_GR.ISO8859-7/' είναι `mirror' της
αντίστοιχης δομής του `doc/en_US.ISO8859-1/', οπότε είναι σχετικά εύκολο
να μαντέψεις ποιό είναι το αντίστοιχο Αγγλικό κείμενο αν ξέρεις το path
από ένα Ελληνικό:

    doc/el_GR.ISO8859-7/foo/some.sgml -> doc/en_US.ISO8859-1/foo/some.sgml

Καλώς ήρθες στην ομάδα κι όπως είπε κι ο Μανώλης, ότι απορίες ή
ερωτήσεις έχεις, απλά στείλε ένα email στη λίστα :)