Θέμα: Re: Θέμα: Re: Έναρξη μετάφρασης κεφαλαίου 14

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Jan 19 04:34:19 EET 2008

On 2008-01-18 20:25, stylianos sideridis <siderste at yahoo.gr> wrote:
> Manolis Kiagias <sonicy at otenet.gr> έγραψε:
> Αν είναι και το δικό σου repository διαθέσιμο μέσω http, θα με
> ενδιέφερε ένα clone :)

Μπορώ εύκολα να βάλω κι ένα cron job στο hg.hellug.gr που να κάνει pull
από όπου μου πείτε, για να έχουμε «ένα collection από work-in-progress
trees».

> Μανώλης
> Δυστυχώς δεν είναι... ακόμη :)

Δεν πειράζει.

> Να ρωτήσω πως είναι καλύτερα να διαχειρίζομαι τα repositories , πχ έχω
> ένα κλώνο του doc-el από το hellug και εκεί κάνω αλλαγές, τηρώ και ένα
> κλώνο απο σήμερα του handbook-test απο το mercurial?

Γενικά, η ιδέα είναι ότι «κάθε roundtrip με το δίκτυο κοστίζει», οπότε
κρατάς ένα «καθαρό» copy από κάποιο remote tree και παίζεις σε τοπικά
clones.  Όταν τελειώσεις σε ένα τοπικό clone κάνεις push τις αλλαγές
σε ένα 'public' tree, από το οποίο θα τις πάρουν οι άλλοι.

Με περισσότερα από ένα local workspaces/trees το σχήμα μπορεί να είναι
όπως φαίνεται στο attached SVG diagram --- διαθέσιμο online και στη
διεύθυνση:

http://people.freebsd.org/~keramida/doc-el-workflow.svg (vector format)
http://people.freebsd.org/~keramida/doc-el-workflow.png (bitmap snapshot)

Οπότε αν έχεις δουλειά που βασίζεται σε ένα original tree από το:

    http://hg.hellug.gr/freebsd/doc-el/

Είναι μάλλον καλή ιδέα να αποφεύγεις να κάνεις ξανά clone από την αρχή
όλο το `freebsd/doc-el' tree.

Εγώ συνήθως κρατάω ένα ~/hg/doc/el-igloo που είναι «καθαρό» αντίγραφο
από το online tree, και κάνω clone αυτό σε:

    ~/hg/doc/foo
    ~/hg/doc/merge
    ~/hg/doc/bar

Επίσης έχω ένα ~/hg/doc/el-kiagias στο οποίο κάνω μόνο pull από το
Μανώλη.  Αυτό είναι το «πειραματικό» tree του Μανώλη, όσο αφορά εμένα,
οπότε περιοδικά κάνω κάτι σαν:

    cd ~/hg/doc
    hg clone el-igloo merge-tree
    hg ./merge-tree
    hg pull ../el-kiagias

Ύστερα, αφού κάνω merge τις αλλαγές του Μανώλη, τις κάνω push στο igloo
για να τις δουν και οι υπόλοιποι.