Handbook make FORMATS=pdf

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Mon Jan 14 19:21:20 EET 2008

Giorgos Keramidas wrote:

> Χωρίς να ξέρω πολλές λεπτομέρειες για το jadetex, νομίζω πως το βασικό
> πρόβλημα είναι ότι το jadetex δεν έχει support.  Ένα post που βρίσκει
> κανείς εύκολα με το Google είναι και το παρακάτω:
>
>   http://www.biglist.com/lists/dssslist/archives/199901/msg00027.html
>
> Μανώλη (ή όποιος άλλος), αν ξέρεις καλά πως δουλεύει το jadetex, ή
> μπορείς να σκεφτείς κάποιο άλλο τρόπο να βγάλουμε Ελληνικό PDF output,
> θα ήταν πραγματικά ενδιαφέρον.
>
> - Γιώργος

Χμ... πρακτικά δεν ξέρω τίποτα από jadetex και οι γνώσεις μου στο LaTeX
είναι μάλλον επιφανειακές (αλλά θα αυξηθούν μια και το χρησιμοποιώ).
Αυτό που σκεφτόμουν είναι μάλλον κάποιο workaround - δεν ξέρω αν είναι
δυνατόν, αλλά  κάτι του τύπου να κάνουμε wrap το tex αρχείο που
παράγεται (να βάλουμε κάποιο preamble;) και να δούμε ελληνικά. Θα το
ψάξω πάντως.