Handbook make FORMATS=pdf

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Jan 14 19:31:37 EET 2008

On 2008-01-14 19:21, Manolis Kiagias <sonicy at otenet.gr> wrote:

> Χμ... πρακτικά δεν ξέρω τίποτα από jadetex και οι γνώσεις μου
> στο LaTeX είναι μάλλον επιφανειακές (αλλά θα αυξηθούν μια και
> το χρησιμοποιώ). Αυτό που σκεφτόμουν είναι μάλλον κάποιο
> workaround - δεν ξέρω αν είναι δυνατόν, αλλά κάτι του τύπου να
> κάνουμε wrap το tex αρχείο που παράγεται (να βάλουμε κάποιο
> preamble;) και να δούμε ελληνικά. Θα το ψάξω πάντως.

Υπάρχει ένα problem report ανοιχτό εδώ και καιρό, στην κατηγορία
`docs', με αριθμό docs/33589, το οποίο είναι ενδιαφέρον.

Στο Ports Collection, υποστηρίζονται makefile targets όπως:

    # Παράδειγμα, από το ports/editors/emacs-devel port
    post-patch:
            @${RM} -f ${WRKSRC}/info/*

Δεν έχει φτιάξει κανείς κάτι τέτοιο για το doc/ tree εδώ και
καιρό, οπότε αν βρεις κάτι που μπορεί να γίνει π.χ. `insert στο
κατάλληλο σημείο' του jadetex source, μπορούμε να βάλουμε κάτι
σαν αυτό στο standard el_GR.ISO8859-7/ build:

    pre-format-pdf:
            @${SUBST} 's|\relax|\relax\def\jadetex_charset=iso-greek|' \
	        ${PDFSOURCES}

Όλο αυτό είναι υποθετικό όμως, γιατί δεν ξέρω πως δουλεύει
αναλυτικά το jadetex.