Handbook make FORMATS=pdf

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Jan 14 16:10:04 EET 2008

On 2008-01-13 19:55, Manolis Kiagias <sonicy at otenet.gr> wrote:
> Προσπάθησα σήμερα να δημιουργήσω PDF μορφή του handbook δίνοντας:
>
> make FORMATS=pdf
>
> και διαπίστωσα ότι το αποτέλεσμα δεν είναι φυσικά ελληνικά και δεν
> διαβάζεται.

Αυτό είναι `long-standing bug' του jadetex conversion.  Δεν ξέρω πως
δουλεύει το jadetex, ή αν υποστηρίζει καθόλου Ελληνικά -- οπότε μπορεί
και να μη γίνεται να βγει σωστό PDF output :-(

Μπορούμε να ρωτήσουμε, λογικά, στη λίστα freebsd-doc, για να δούμε τι
κάνουν οι άλλοι translators.  Για παράδειγμα, είμαι περίεργος τι κάνει
το Γιαπωνέζικο team.

> Καμιά ιδέα για το τι χρειάζεται να γίνει; Από ότι είδα το pdf
> δημιουργείται αφού το αρχικό SGML μετατραπεί σε TeX (όχι LaTeX) και
> μετά φαντάζομαι χρησιμοποιείται η pdftex. Καθώς ολοκληρώνουμε σιγά
> σιγά το πρώτο volume θα ήθελα να τυπώσω μερικά αντίτυπα.

Χωρίς να ξέρω πολλές λεπτομέρειες για το jadetex, νομίζω πως το βασικό
πρόβλημα είναι ότι το jadetex δεν έχει support.  Ένα post που βρίσκει
κανείς εύκολα με το Google είναι και το παρακάτω:

  http://www.biglist.com/lists/dssslist/archives/199901/msg00027.html

Μανώλη (ή όποιος άλλος), αν ξέρεις καλά πως δουλεύει το jadetex, ή
μπορείς να σκεφτείς κάποιο άλλο τρόπο να βγάλουμε Ελληνικό PDF output,
θα ήταν πραγματικά ενδιαφέρον.

- Γιώργος