[Archlinuxgr] Linux magaz

Evaggelos Balaskas ebalaskas at ebalaskas.gr
Tue Nov 23 19:43:01 EET 2010

Δυστυχώς αυτή την βδομάδα έχω πολύ πιεσμένο πρόγραμμα και πάρα πολλές
συναντήσεις.
Καταρχήν προσωπικά θέλω να γνωρίζω εάν υπάρχει ενδιαφέρον από εμάς
(archlinux.gr) ώστε να γράφουμε μία σελίδα (max) για την διανομή μας
και να γουστάρουμε.

Ο προβληματισμός μου είναι να μην χρειαστεί να "κρεμαστούμε" μόνοι
μας, απέναντι στο περιοδικό. Επαναλαμβάνω ότι πρέπει να είναι
archlinux specific και είναι μία σελίδα (+εικόνα/εικόνες) ανά δίμηνο.

Οι 4ις μας αρκούν, αλλά ΔΕΝ θέλω να "δεσμευτώ" για κάτι που δεν
μπορούμε να βγάλουμε εις πέρας ως ομάδα. Όσο πιο πολύ τόσο πιο καλά.
Επίσης ΔΕΝ έχω δει άλλες απόψεις. Μήπως διαβάσουμε μόνο εμείς οι 4-5
την λίστα αυτή;

Μπορείτε να προωθήσετε το thread όπου νομίζεται υπάρχουν μέλη που ενδιαφέρονται.

Η συγγραφή θα είναι ανοιχτή (google docs) και θα μπορεί ο καθένας να
γράφει ή να βλέπει τι έχει γραφτεί.

Τώρα για να υπάρχει και ιστορικά καταγεγραμμένο

http://www.doodle.com/5xmkvzd3bzqf2vgz

άνοιξα ένα poll για να απαντήσουμε και να βγει η τελική απάντηση.
Η ερώτηση μία, οι απαντήσεις Ναι/Όχι

Μέχρι το τέλος του μήνα θα το παρακολουθώ κι ότι αποφασίσουμε.
Είναι καλό να βρεθούμε από κοντά, σε 1η φάση.

Λοιπόν, το κλείνουμε για καφέ Σάββατο πρωί στο floral στην πλατεία εξαρχείων,
μέσα στο μαγαζί στα μεγάλα τραπέζια με τα laptop μας για να δουλέψουμε
το 1ο draft.
Κατά τις 11.00 είναι αρκετά καλά νομίζω.

Θα έχουμε ανοιχτό το irc για να μιλάμε με τους υπόλοιπους.
Για όσους δεν μπορέσουν να έρθουν αυτό το Σάββατο,
θα κανονίσουμε ένα online meeting μέσω IRC.

Η 1η μου ιδέα για το online meeting είναι για Τρίτη (30.11)  απόγευμα
κατά τις 20.00, αλλά αυτό θα το fixάρουμε το Σάββατο το πρωί.

Εάν δεν απαντήσει κανείς στο poll (δημοσιεύατε όπου μπορείτε) ή δεν
έρθει κανείς το σάββατο (ούτε καν για καφεδάκι) τότε θα ξέρω κι
επίσημα !

Καλό απόγευμα