[Archlinuxgr] Linux magaz

Axilleas P markeleas at gmail.com
Tue Nov 23 19:56:04 EET 2010

Όταν λες archlinux specific εννοείς πχ να γράψουμε τη μια φορά για pacman,
την άλλη για PKGBUILD, την άλλη για AUR, την άλλη για ABS κοκ;
Δηλαδή όχι πχ. κάποιον οδηγό του πως να στήσεις κάτι στο arch όπως έγραψα
πριν; Θα προωθήσω εγώ το μήνυμα στο adslgr και στο irc. Κάποιος που έχει
πρόσβαση στο site ας το γράψει και εκεί.