[Archlinuxgr] Linux magaz

Axilleas P markeleas at gmail.com
Tue Nov 23 17:31:57 EET 2010

Εγώ μπορώ Σάββατο, αλλά προβλέπω θα είμαστε πάλι η κλασική 4αδα. Ο Theodoros
Synodinos που απάντησε πιο πριν σε άλλο mail ανέφερε πως δεν μπορούσε. Αν
θέλετε και βολεύει το κάνουμε Κυριακή ή Σάββατο απόγευμα να είμαστε
περισσότεροι. Όσο για το άρθρο σκεφτόμουν εδώ και καιρό να γράψω κάτι για το
πατσάρισμα του kernel με το fbcondecor/fbsplash. Αν είναι μπορώ να ξεκινήσω
να γράφω μερικά πραγματάκια.

http://aur.archlinux.org/packages.php?ID=15603
http://dev.gentoo.org/~spock/projects/gensplash/
https://wiki.archlinux.org/index.php/Fbsplash
http://dev.gentoo.org/~spock/projects/fbcondecor/

2010/11/23 Tasos Latsas <tlatsas2000 at gmail.com>

> Μπορούμε να το ξεκινήσουμε στην συνάντηση.

> Οκ, τα λέμε εκεί

> --
> Tasos Latsas
>
> GPG   : 0x219810C9 / B487 351A 6EEC B7C3 E78E  F4D9 7217 5B4B 2198 10C9
> Jabber: tlatsas at jabber.org
> www   : http://ttys.homelinux.net

(\_ /) copy the bunny to your profile
(0.o ) to help him achieve world domination.
(> <) come join the dark side.
/_|_\ (we have cookies.)