gcc installation problem

V13 v13 at it.teithe.gr
Thu Feb 8 19:24:50 EET 2007

On Thursday 08 February 2007 18:36, christos mitrogiannis wrote:
> Kalispera se olous,
> Prospatho na kano install ton gcc-3.3 se irix6.5 se O2 SGI.
> Ton gcc ton ekana download apo to site freeware.sgi.com
> eno to installation egine me epityxia otan to kalo meso terminal me
> to command line:    gcc -v
> mou epistrefei oti :  gcc command not found.
> Stin poreia diapistosa oti an to kaleso me olokliro to path:
> /usr/freeware/bin/gcc hello.c  tote doulevei
> alla dystyxos den exei tis basikes libraries gia C compiling.

... stop edo...

Ti enoeis den exeis tis basikes libraries? To poio pithano einai na min dineis
kati apo ta:

LD_LIBRARY_PATH=/usr/freeeware/lib <command>
h export LD_LIBRARY_PATH=/usr/freeware/lib
h setenv LD_LIBRARY_PATH /usr/freeware/lib

(analoga me to shell poy exeis)

dokimase p.x. kati tetoio (me oti a.c theleis):

gcc a.c -o a
setenv LD_LIBRARY_PATH /usr/freeware/lib
./a

episis, mporeis na kaneis statiko compile kai isos kai merika alla, ta opoia
den exoyn na kanoyn me tin egkatstash toy gcc.

<<V13>>