gcc installation problem

christos mitrogiannis mitrogiannis at gmail.com
Thu Feb 8 18:36:06 EET 2007

Kalispera se olous,
Prospatho na kano install ton gcc-3.3 se irix6.5 se O2 SGI.
Ton gcc ton ekana download apo to site freeware.sgi.com
eno to installation egine me epityxia otan to kalo meso terminal me
to command line:    gcc -v
mou epistrefei oti :  gcc command not found.
Stin poreia diapistosa oti an to kaleso me olokliro to path:
/usr/freeware/bin/gcc hello.c  tote doulevei
alla dystyxos den exei tis basikes libraries gia C compiling.
Meta apo google search prospathisa na egatastiso to gcc-2.8.1 kai tin
libstdc++-2.8.1
....meta to command ./configure mou epistrefei to ekseis error:

./configure[1307]: cc : not found
The command  ' cc -o conftest  -g  conftest.c ' failed
You must set the enviroment varaible CC to a working compiler.

Opoiadipote voitheia einai efprosdekti
Thanks