[Thelug] Δημόσια συγγνώμη

Stavros Temertzidis bullgr at gmail.com
Sat Aug 29 00:57:46 EEST 2009

> Να ρωτήσω, προχθές δεν είπαν κανα δύο παιδιά ότι όσοι θέλουν να μιλήσουν
> για το greeklug να απευθυνθούν στην αντίστοιχη λίστα;
> Επομένως τι δουλειά έχουν οι greeklugήτες να τα χώνουν στη λίστα του
> Thelug. Αφού θέλετε να λέγεστε ΜΟΝΟ greeklugήτες ακολουθήστε το παρακάτω
> λινκ. Οδηγίες θα βρείτε στη σελίδα. :)
> Λινκ -> http://www.greeklug.gr/main/?q=lists
> Φιλικά πάντα :)

Όντως το σωστό είναι ότι αφορά το GreekLUG να γίνεται στη λίστα του
GreekLUG... Μόνο που στη προκειμένη περίπτωση οι αντιπαραθέσεις ξεκίνησαν
από τη λίστα του Thelug και ότι άλλο ειπώθηκε μετέπειτα...

Άρα ο Νίκος που θα ζητούσε συγνώμη; Φυσικά στη λίστα που έχουν γίνει οι
αντιπαραθέσεις... Και ιδίως όταν η συγνώμη πρέπει να διαβαστεί και από άτομα
που ενεπλάκησαν στις αντιπαραθέσεις και είναι μόνο εγγεγραμμένα στη λίστα
Thelug.

Επίσης θα ήθελα να τονίσω ότι οι λίστες δεν είναι "στρατόπεδα" με
"ηλεκτροφόρα συρματοπλέγματα" και να κάθεται ο καθένας ανάλογα στο LUG που
ανήκει στο δικό του "στρατόπεδο".

Όλοι έχουμε τον ίδιο σκοπό... Ο τρόπος μόνο διαφέρει... Άλλοι θέλουν να τον
κάνουν με χύμα/άναρχη κατάσταση και άλλοι οργανωμένα και με νομική υπόσταση.

Πιστεύω ότι όλοι θα πρέπει να μπορούν να γράφουν χωρίς κανένα ενδοιασμό σε
οποιαδήποτε λίστα θέλουν και να μην τους κατατρέχουν οι υπόλοιποι με
δογματικές αντιλήψεις (είσαι GreekLUGίτης και έγραψες στη λίστα του Thelug;
ΟΟΟΟΥΥΥΥΥΣΣΣΣΣΤΤΤΤ!!!).

Εδώ ο Ρικούδης γράφει στη λίστα του ubuntu-gr, τι μου λες τώρα :) :) :)

--
10 PRINT "HELLO WORLD!"
20 GOTO 10