[Thelug] Δημόσια συγγνώμη

Christos Bacharakis cmpahar at gmail.com
Fri Aug 28 22:17:07 EEST 2009

2009/8/28 Ioakim Tellidis <tellidis at greeklug.gr>

> ****************
> Παρακαλώ πολύ ΔΗΜΟΣΙΑ να σταματήσουν τα μέλη μας αυτού του είδους της
> αντιπαραθέσεις.
>
> Μας φέρνεται σε δύσκολη θέση αφού ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ δεν είναι να
> σκοτωνόμαστε αλλά να πράξουμε για κοινό καλό όλων που επιθυμούν να προάγουν
> το ελεύθερο λογισμικό ΟΠΟΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ.
>
> ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΕΔΩ ΤΙΣ ΕΜΠΛΟΚΕΣ.
>
> ****************
>
> On Aug 28, 2009, at 9:11 PM, SOKRATES ARGYRIOU wrote:
>
> Αγαπητέ Νίκο.

> [...]
Να ρωτήσω, προχθές δεν είπαν κανα δύο παιδιά ότι όσοι θέλουν να μιλήσουν για
το greeklug να απευθυνθούν στην αντίστοιχη λίστα;
Επομένως τι δουλειά έχουν οι greeklugήτες να τα χώνουν στη λίστα του Thelug.
Αφού θέλετε να λέγεστε ΜΟΝΟ greeklugήτες ακολουθήστε το παρακάτω λινκ.
Οδηγίες θα βρείτε στη σελίδα. :)
Λινκ -> http://www.greeklug.gr/main/?q=lists
Φιλικά πάντα :)

--