[Thelug] Ad Hominem και καληνυχτα.

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Thu Aug 27 14:50:47 EEST 2009

Σιμο Ξενιτελλη, δεν απαντησα την πρωτη φορα, αλλα οριστε η δευτερη. Και
επειδη εισαι λιγακι θρασυδειλος (για να μην πω εντελως κοτα) και
αναφερεις ατομα μονο σε μεσα που ειτε δεν συμμετεχουν ειτε εχεις τη
διαχειριστικη δυνατοτητα να εξαφανισεις τις απαντησεις που δε σου
αρεσουν, ετσι κι εγω παιρνω το δικαιωμα να σου ανταπαντησω οπου μου
καπνισει.

Λοιπον, ναι, εχεις δικιο. Εχω σημαντικο προβλημα επαφης με ανθρωπους, το
εξης: Δεν συναναστρεφομαι με θρασυδειλες κοτες, με ηλιθιους, με λαμογια,
και με φασιστοειδεις εκ των ανω οργανωτες κοινοτητων. Ειλικρινα, δε
φταιω εγω. Προσπαθησα, αλλα δε μπορω. Μου βρωμανε. Οσο παρθενα κι αν
ειναι η γλωσσα τους.

Καληνυχτα σας.