[Thelug] Software Freedom Day 2009

Stavros Temertzidis bullgr at gmail.com
Thu Aug 27 14:04:29 EEST 2009

Σου έστειλα και προσωπικό mail, εκτός λίστας... Εκεί είναι τα παρακάλια και
οι εκκλήσεις για να μην χαθεί το μηχάνημα για το εργαστήριο του Thelug...

Επίσης όπως προείπα, μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση πως ΟΛΟΙ (του Hellug
εννοείται) υιοθέτησαν την αρχική μου πρόταση για banner 2X1, ενώ είπα
επανελλημένως αργότερα δεκάδες φορές ότι έκανα λάθος.

Η εντύπωση όμως που αποκόμισα από το περίπτερο ήταν ότι όλοι πίστευαν ότι
ήταν απαράδεκτο να ζητάμε τοποθέτηση banner 2X1 για δανεικό μηχάνημα.

Δεν μπορώ να καταλάβω, όλα αυτά που έγραφα μετέπειτα, δεν λήφθηκαν υπόψιν
και έμεινε αυτή η αρχική πρόταση στη συνείδηση των μελών του Hellug;

Εγώ κρίνω πως υπήρχε εξ' αρχής μια αρνητική διάθεση και εσκεμμένα
υιοθετήθηκε η αρχική μου πρόταση για banner 2Χ1... Γιατί άλλωστε μιλούσαν
όλοι για "δανεικό μηχάνημα";

--
10 PRINT "HELLO WORLD!"
20 GOTO 10