[Thelug] Katastatiko ktl ktl

SOKRATES ARGYRIOU sargirio at gmail.com
Tue Aug 25 16:19:08 EEST 2009

Εγω θα σε συνιστουσα να μαθεις να φερεσαι και φυσικά πρέπει να μάθεις, οτι
αλλο  ογραπτος και αλλος ο προφορικός λόγος.
Απο τα γραφώμενα σου ολο αυτο τον καιρό καταλαβαινω το επιπεδο μόρφωσης σου.

*ΛΥΠΑΜΑΙ *

Στις 25 Αύγουστος 2009 11:57 πμ, ο χρήστης Christos Ricudis <
ricudis at komodino.itc.auth.gr> έγραψε:

> Εγω το τυπωσα ηδη, μην τυχον και το αλλαξει κανενας και χαθουν τα
> ανεξαρτητα, εθελοντικα, μη κυβερνητικα, επιμορφωτικα, μη κερδοσκοπικα και
> μη
> πολιτικα, ανοιχτα, πλουραλιστικα, δημοκρατικα, ελευθερα και συμμετοχικα
> μαργαριταρια αγραμματοσυνης και ηλιθιοτητας που περιεχει :
>
> * Αναμεσα στον απεριοριστο αριθμο των μελων μπορουν να βρισκονται ΚΑΙ
>  γυναικες - σιγουρα θα τις προτεινουν πανω απο 2 μελη...
>
> * Εκτος αν κανουν χρηση ουσιων η μεθοδων φαρμακοδιεγερσης. Εξαιρειται
> επισης
> [...]

P Think before you print.
Argyriou Sokrates
Technikal Satelite engenering