[Thelug] Katastatiko ktl ktl

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Tue Aug 25 11:57:23 EEST 2009

> Εάν είπα όταν έρθει ώρα το είπα σωστά , η ώρα έφτασε και τα περί
> καταστατικού θα πρέπει  να είσαι και λίγο ποιο ανοιχτό μυαλό  και να
> ρίξεις κι μία ματιά στην σελίδα
> http://www.greeklug.gr/main/?q=katastatiko  , εκτός και εάν θες να σου
> το στείλουμε ταχυδρομικός και τυπωμένο σε χαρτί .

Εγω το τυπωσα ηδη, μην τυχον και το αλλαξει κανενας και χαθουν τα
ανεξαρτητα, εθελοντικα, μη κυβερνητικα, επιμορφωτικα, μη κερδοσκοπικα και μη
πολιτικα, ανοιχτα, πλουραλιστικα, δημοκρατικα, ελευθερα και συμμετοχικα
μαργαριταρια αγραμματοσυνης και ηλιθιοτητας που περιεχει :

* Αναμεσα στον απεριοριστο αριθμο των μελων μπορουν να βρισκονται ΚΑΙ
  γυναικες - σιγουρα θα τις προτεινουν πανω απο 2 μελη...

* Εκτος αν κανουν χρηση ουσιων η μεθοδων φαρμακοδιεγερσης. Εξαιρειται επισης
  ο Τσοβολας, μια και ειχε καταδικαστει σε στερηση πολιτικων δικαιωματων.

* Παγκοσμια πρωτοτυπια η απαγορευση συμμετοχης καταδικασθεντος για εγκλημα
  κατα της οικονομικης εκμεταλλευσης της γενετησιας ζωης.

* Λογικη ομως, μια και χρειαζομαστε τους νταβατζηδες για να διαχειριστουν
  τοσο τα τακτικα εσοδα (τους τοκους των κεφαλαιων, τα μερισματα των μετοχων
  και τις αποδοσεις των αμοιβαιων κεφαλαιων) οσο και τα εκτακτα : Κληρονομιες,
  κληροδοτηματα, επιχορηγησεις απο τις Δημοσιες Ελληνικες και Ευρωπαικες
  αρχες (ΠΩΠΩ ΚΑΥΛΑΑ!) - και, φυσικα, τις εισπραξεις απο λαχεια.

* Για να μην αναφερουμε τις προσωρινες ταμειακες διευκολυνσεις προς το σωματειο
  απο μελη του Σωματειου για την αντιμετωπιση επειγουσων αναγκων, που και
  επιτρεπονται και επιβαλλονται.

* Δεδομενου οτι ο μισος ποινικος κωδικας υπαρχει ηδη μεσα στις απαγορευσεις
  του σκαταστατικου, υποθετουμε οτι ο αλλος μισος λειπει επιτηδες ωστε να
  μην παραγει κωλυμα εγγραφης σε υποψηφια μελη καταδικασθεντα αμετακλητως
  για ζωοκλοπη η παραβιασεις του κωδικα οδικης κυκλοφοριας.

* Ιστορικη η αναφορα στη Συμβατικη Συνελευση. Επιτιμο μελος ο Ροβεσπιερος.

* Απαραιτητο προσον για τον Προεδρο ΔΣ ειναι η συμμετοχη επι δυο χρονια σε
  προηγουμενη ΔΣ. Μη τυχον κι εκλεξουμε κανεναν ασχετο δηλαδη.

* Το ΔΣ (που εχει αδεια τον Αυγουστο) αποτελειται απο Προεδρο, Αντιπροεδρο,
  Γενικο Γραμματεα, Ειδικο Γραμματεα, Κοσμητορα και Ταμια. Δηλαδη πεντε
  ατομα. Προφανως η εξελεγκτικη επιτροπη ειναι τριμελης και αποτελειται απο
  πεντ-εξι ατομα.

* Επιτρεπεται με αποφαση Γενικης Συνελευσης η αγορα η πωληση ακινητων.
  Αυτοκινητων;

Περα απο τις μαλακιες.

Σας εχει προειδοποιησει κοσμος στο παρελθον οτι καποιοι πηγαινετε φιρι φιρι
γυρευοντας να φατε τα μουτρα σας. Λοιπον, καλη σας ορεξη, και σας συνιστω
να χρησιμοποιησετε κουταλι.