[Thelug] [Fwd: Re: site thelug]

nikos roussos nikos at autoverse.net

SOKRATES ARGYRIOU <sargirio at gmail.com> wrote:

> Δεν μας απαντησατε γιατι ο HELLUG θελει την συναντηση με την microsoft???
> Τι ενδιαφερει τον HELLUG η πειρατια που δεχεται η microsoft??? Νομιζα οτι
> ενδιαφερεσται για την προωθηση του ΕΛΛΑΚ.

έχει αρκετό ενδιαφέρον που μια συζήτηση για το thelug προσπαθείτε να τη
γυρίσετε σε μια συνάντηση ;) είναι προφανές απ' τις κινήσεις σας πως δεν σας
ενδιαφέρει το καλό του hellug (διαφορετικά θα ήσασταν μέλος του και θα
συμμετείχατε στις δημοκρατικές διαδικασίες του). οπότε το όψιμο ενδιαφέρον
είναι αρκετά περίεργο.

> Εμενα κατι μου βρωμαει. Αν παντως βρεθω τετατετ μαζι σας θα σας κανω ποιο
> δυσκολες ερωτησεις πιστεψτε με.

μην ανησυχείτε. αυτό που δεν καταλαβαίνετε είναι πως στον hellug υπάρχει
απάντηση για όλα, ακριβώς επειδή υπάρχουν συλλογικές διαδικασίες και δεν είναι
μαγαζάκι κανενός.

για να κλείσω.. το αρχικό μου mail δεν το στειλα για να μάθω ποιοι είναι οι
σκοποί του greeklug ή την στάση του απέναντι στον hellug. αυτά τα συζητάμε κι
από κοντά. και μου κάνει εντύπωση που κάποιοι έσπευσαν να βγάλουν μαχαίρια
χωρίς λόγο, αποκαλύπτοντας τις προθέσεις τους. αυτό που με ενδιαφέρει είναι να
συνεχίσει να λειτουργεί απρόσκοπτα ο thelug, δηλαδή η κοινότητα ΕΛ/ΛΑΚ της
θεσσαλονίκης. και απ' ότι φαίνεται θα το κάνει. υπάρχει άλλωστε η παρούσα
λίστα για να μπορεί να συντονίζεται. και το γεγονός πως το greeklug δεν εκρινε
σκόπιμο να ενημερώσει την παρούσα λίστα για τη δημιουργία συλλογου συνηγορεί
πως το thelug είνα κάτι το ανεξάρτητο που θα συνεχίσει να υπάρχει.

αν θέλετε μπορείτε να συνεχίσετε να σπέρνετε διχόνοια, αλλά αν διαβάσετε
προσεκτικά το πρώτο μου mail (και τον τίτλο του παρόντος) θα καταλάβετε πως το
θέμα του παρόντος thread είναι o thelug και όχι ο greeklug ή ο hellug.

--
nikos roussos
http://autoverse.net/