[Thelug] [Fwd: Re: site thelug]

SOKRATES ARGYRIOU sargirio at gmail.com
Tue Aug 25 00:21:36 EEST 2009

Αγαπητε κυριε Ρουσο εγω δεν πηρα τις απαντησεις στην ερωτηση του Νικου Δελλή

Δεν μας απαντησατε γιατι ο HELLUG θελει την συναντηση με την microsoft???
Τι ενδιαφερει τον HELLUG η πειρατια που δεχεται η microsoft??? Νομιζα οτι
ενδιαφερεσται για την προωθηση του ΕΛΛΑΚ.
Με το ιδιο σκεπτικο θα πρεπει να συναντηθειτε και με την AHEAD που βγαζει το
NERO, και με την ADOBE που τα προιοντα της PHOTOSHOP, ILLUSTRATOR, PREMIERE,
κατα κορον χακευονται.
Πιστευεται κυριε Ρουσσο οτι αμα θέλανε δεν μπορουσαν να κλειδωσουν τα
προιοντα τους???
Πραγματικα σας ενδιαφερει αν ο α η ο β δουλευουν χακεμενο λογισμικο??????
Εκεινο που πρεπει να σας ενδιαφερει ειναι πως θα πεισετε τα ατομα αυτα οτι
το ΕΛΛΑΚ ειναι το ιδιο και καλυτερο.
Δεν εχετε καμμια δουλεια να συναντηθειτε με εταιρεια η οποια βγαζει ενα
λογισμικο κλειδωμενο. Ειναι δικη της ευθυνη να το προστατευση.
Εμενα κατι μου βρωμαει. Αν παντως βρεθω τετατετ μαζι σας θα σας κανω ποιο
δυσκολες ερωτησεις πιστεψτε με.

Στις 25 Αύγουστος 2009 12:08 πμ, ο χρήστης nikos roussos <
nikos at autoverse.net> έγραψε:

P Think before you print.
Argyriou Sokrates
Technikal Satelite engenering