[Thelug] [Fwd: Re: site thelug]

Stathis diamond_gr at freemail.gr
Tue Aug 25 11:05:54 EEST 2009

Συμφωνώ. Το έμαθα ή άκουσα και γράφω γνώμη μου φαίνεται σαν σπασμένο
τηλέφωνο (για να θυμηθούμε και τα παιδικά παιχνίδια που μας θύμησε η
effie). Νομίζω τα πάντα όλα στη ζωή αν δεν δοκιμάσεις, δεν πρέπει να λες
την γνώμη σου. Προσωπικά δεν τρώω κουκιά. Δεν είπα ότι τα κουκιά είναι
χάλια ούτε ότι μου αρέσουν γιατί απλά δεν δοκίμασα (για προσωπικούς
λόγους) και έτσι δεν εκφέρω γνώμη.