[Thelug] bye bye

Yiannis yiannis at tolises.homeunix.org
Tue Aug 25 05:17:03 EEST 2009

Ο Δημήτρης έχει δίκιο.

Δεν υπάρχει ουσία. Βέβαια στην περίπτωση μου, που δεν έχω τον ίδιο χρόνο
με αυτόν στο thelug, δεν υπήρξε ποτέ. Ήταν "υπό κατασκευή". Οπότε για να
μην χαλάμε και τις διαθέσεις μας, πείτε μου τι έγγραφα χρειάζονται να
στείλω και που για τη διαγραφή μου από τα πάντα (όχι τα ζωάκια. Αυτά
είναι αξιαγάπητα). Btw, επειδή δεν είχα ποτέ ξανά σχέση με lugs
googlara λίγο για αυτά που ακούγονται κατά καιρούς περί hellug, thelug
και κάτι ονόματα μελών και των δύο. Πολύ παρασκήνιο (κονδύλια;;; -
έλεος που βρισκόμαστε -, εκθέσεις, microsoft κτλ ) και σίγουρα πολύ
λάσπη. Έλεγα να περιμένω μήπως ξεκαθαρίσουν τα πράγματα στην ΓΣ,
αλλά με τόσο μπλέξιμο δεν αξίζει. Επειδή όπου υπάρχει καπνός... και
επειδή δεν θέλω να λασπωθώ την κάνω. Και τα newsgroups καλά είναι.