[Thelug] Thelug Digest, Vol 40, Issue 12

Yiannis yiannis at tolises.homeunix.org
Mon Aug 24 21:43:54 EEST 2009

On Mon, 24 Aug 2009 21:07:31 +0300
Nikolaos Papazoglou <npapazoglou at gmail.com> wrote:

> ############################################################
> 1ον) Κανείς δεν ισχυρίστηκε ότι μιλάμε εξ ονόματος όλης της κοινότητας
> της Θεσσαλονίκης. Στη Θεσσαλονίκη υπάρχουν και άλλες κοινότητες, όπως
> του Πανεπιστημίου Μακεδονία, του ΤΕΙ κλπ. Ξεκίνησε η παλιά πρώτη παρέα
> να "ζωντανέψει" την κατάσταση, μπήκαμε και κάποιοι νεώτεροι στην παρέα
> και το παλεύουμε. Είμαστε λοιπόν μια παρέα που απλά έγινε ΝΟΜΙΜΗ
> παρέα.
> Όποιος θέλει συμμετέχει, όποιος θέλει όχι. Αν πάλι θέλει κάποιος είναι
> [...]

Λες ότι δεν μιλάς εκ' μέρους της κοινότητας αλλά με μεγάλη ευκολία
 παραπέμπεις σε ένα καταστατικό το οποίο δεν συντάχθηκε από αυτή. Τα
 περί pH, συνεργασίας, ρεφενέ κτλ τα ακούω βερεσέ. Αυτό που λες εσύ
 ξινίλα και γκρίνια είναι η τσατίλα σου επειδή προφανώς πιστεύεις ότι
 το thelug είναι μαγαζί σου. Εφόσον έχω υπογράψει στη δημιουργία του
 συλλόγου το θέμα με αφορά όπως και αφορά κάθε άλλο μέλος του. Αν ήθελες
 να είναι το thelug μια παρέα( η παρέα σου ) και οι άλλοι να είναι
 παρατρεχάμενοι,  ας το κράταγες σπίτι σου.