[Thelug] site thelug

Houtouridis Christos hoo2.ch.pub at gmail.com
Mon Aug 24 20:59:47 EEST 2009

On Mon, 2009-08-24 at 19:00 +0300, Ioakim Tellidis wrote:

> δεν έχει σημασία σαν τι το έστειλες.
> Δεν παύεις να είσαι ο Πρόεδρος του Hellug
> και έτσι αντιμετωπίζουμε τον λόγο σου.

Ουάου. Δηλαδή: "Δεν με ενδιαφέρει τι και ως τί μίλησες εσύ εγώ θα εκλάβω
όπως γουστάρω αυτά που είπες και άμα σ' αρέσει".

Και μια ερώτηση. Αν ένας υπουργός θέλει να μιλήσει στη γυναίκα του, θα
πρέπει να κάνει συνέντευξη τύπου ή ανακοίνωση στην εφημερίδα της
κυβέρνησης γιατί είναι υπουργός και πρέπει η γυναίκα του να τον
αντιμετωπίζει σαν υπουργό;

> Ενημερωτικά, οι τελικές τροποποιήσεις
> καταστατικού έγιναν 2-3 εβδομάδες πριν
> και υπήρχε ρητή απαγόρευση του Νομικού
> Εκπροσώπου του Συλλόγου να ΜΗΝ
> αναρτηθεί τίποτε αν δεν επικυρωθεί από
> τις σχετικές υπηρεσίες στην Αθήνα κάτι
> που έγινε την περασμένη εβδομάδα!!!
>
> Καταλαβαίνεις πιστεύω τώρα το γιατί
> δεν αναρτήθηκε νωρίτερα...

ΟΧΙ

Το καταστατικό "καλό" θα είναι να το εγκρίνουν όσο το δυνατόν
περισσότερα μέλη. Αν όχι όλα. Πάρτε για παράδειγμα την δημόσια
διαβούλευση του καταστατικού του HELLUG ή την μάζωξη που κάναμε στα
Χανιά για να συμφωνήσουμε ΟΛΟΙ για το τί θα λέει μέσα. Είναι άλλο να το
ανακοινώσεις επίσημα σαν καταστατικό και άλλο να μην το δει κανείς.

Δεν σας κατηγορώ όμως. Κουράγιο είναι ο πρώτος σας σύλλογος θα μάθετε...

--
Χουτουρίδης Χρήστος