[Thelug] site thelug

nikos roussos nikos at autoverse.net
Mon Aug 24 20:28:14 EEST 2009

On Mon, 24 Aug 2009 19:00:00 +0300
Ioakim Tellidis <tellidis at e-noesis.com> wrote:

> δεν έχει σημασία σαν τι το έστειλες.
> Δεν παύεις να είσαι ο Πρόεδρος του Hellug
> και έτσι αντιμετωπίζουμε τον λόγο σου.

φυσικά και έχει :) διατηρώ το δικαίωμα ως αυτοτελή προσωπικότητα να
λειτουργώ ατομικά. αλλά δεν είναι της παρούσης συζήτησης αυτό.

> το μεγαλύτερο μέρος των μελών μας /
> φίλων μας (>90%) είναι όχι απλός ενήμεροι
> αλλά και συνεισέφεραν χρηματικά κατά
> την διάρκεια των διαδικασιών.
> Καταλαβαίνεις πως με τα χρήματα που
> είχε το ταμείο ήταν αδύνατο να
> πληρωθούν 2 Νομικοί Σύμβουλοι που
> ανέλαβαν τα έγγραφα της ΜΚΟ +
> δημοσιεύσεις + Εφορίες + WebSite + και εγώ
> δεν ξέρω τι...

ο λόγος που το λέω είναι γιατί γνωρίζω αρκετούς ανθρώπους που
δραστηριοποιούνται με open-source στη θεσσαλονική (το λέω έτσι γενικά γιατί ο
όρος "μέλος thelug" δεν προσδιορίζεται αυστηρά για να βγάζουμε ποσοστά), οι
οποίοι έχουν εκφραστεί αρνητικά και δεν συμμετέχουν στο εγχείρημα σας. φυσικά
είναι κάθε δικαίωμα σας να προχωρήσετε στην ίδρυση ενός συλλογου και κανένας
δεν μπορεί να σας πει τίποτα γι' αυτό. μπορεί ίσως να σας κρίνει, αλλά σίγουρα
δεν μπορεί να πει κάτι παραπάνω.

η ουσία του mail μου είναι τι γινεται με όλους αυτούς; πρακτικά: πώς μπορεί
κάποιος να είναι "μέλος" του thelug και όχι μέλος του greeklug; πώς
δικαιολογείς σε δωρητές (πολλοί εκ των οποίων είναι εκτός θεσσαλονίκης) ότι τα
χρήματα που δώρισαν τελικά κατέληξαν σε άλλο lug;

> Σε όλη την διάρκεια των διαδικασιών
> υπήρχε ανοικτή πρόσκληση σε όλους,
> τόσο μέσα από τις διαδικασίες του THELUG
> όσο και μέσα από την mailing list ή ακόμα και
> προσωπικές επαφές μέσω τηλεφώνων / emails
> κλπ.

είχε σταλεί το draft του καταστατικού ή (το κυριότερο ίσως) η πρόθεση να
ιδρυθεί σύλλογος στην παρούσα λίστα;

--
nikos roussos
http://autoverse.net/