[Thelug] site thelug

Yiannis yiannis at tolises.homeunix.org
Mon Aug 24 20:16:25 EEST 2009

> Το σύνολο του αρχικού κειμένου που
> αποτέλεσε το καταστατικό δεν άλλαξε
> ούτε σε μία γραμμή, επομένως δεν
> τίθεται θέμα επαναπροσδιορισμού πόσο
> μάλλον απόκρυψης!!!!.

Για τι επαναπροσδιορισμό μιλάμε αν δεν έχουμε δει καν το αρχικό; Ενώ
είχε ειπωθεί ότι θα δοθεί τη Δευτέρα μετά το Σαββάτο(ή Παρασκευή, δεν
θυμάμαι) που υπογράφηκε η σύσταση. Άρα τίθεται και θέμα απόκρυψης.

> Οι αλλαγές / προσθήκες που έγιναν
> μετέπειτα (πχ κάποιες τροποποιήσεις σε
> ημερομηνίες, κλπ κλπ) έγιναν ώστε να
> συμβαδίζει με τον αστικό κώδικα και
> ήταν θέμα καθαρά νομικό. Δεν ήταν στο
> χέρι μας σε καμιά περίπτωση...
>
> Φαντάσου το κάτι σαν switch... ή το κάνετε
> έτσι, ή δεν εγκρίνεται.

Αν αναφέρεσαι στο ότι δεν επιτρεπόταν να δοθεί σε όσους υπέγραψαν(και
σε όποιονδήποτε άλλο), μόλις ρώτησα το δικηγόρο μου και μου είπε ότι στα
θέματα αυτά επικρατεί πλήρης διαφάνεια και ότι κάτι τέτοιο είναι
ανήκουστο και δεν στέκει σε καμία περίπτωση. Μπορείς να το ελέγξεις και
εσύ αν θέλεις.