[Thelug] site thelug

Christos Bacharakis cmpahar at gmail.com
Mon Aug 24 16:34:45 EEST 2009

2009/8/24 Ioakim Tellidis <tellidis at e-noesis.com>

> [...]
> υπάρχουν (και λογικό είναι να υπάρχουν αφού είμαστε ένα ανθρωποσύνολο
> ιδιοσυγκρασιών).
>
> Μπύρες, Τσίπουρα & λοιπά δικά μας.
>
> Θεώρησε σε παρακαλώ το παραπάνω σαν ένα δημόσιο κάλεσμα / έκκληση προς τον
> HEL.L.U.G. σε συνάντηση με ευκαιρία την Infosystem όπου θα δείξουμε πως το
> ΕΛΛΑΚ (σαν κοινότητα φυσικά) δεν είναι διασπασμένο αλλά ενωμένο με κοινούς
> στόχους.
>
> Αν θέλετε μπορούμε να μιλήσουμε / καλέσουμε και τον Φώτη Στεφανίδη -
> πρόεδρο του Συλλόγου της Κοζάνης, ώστε να διευρύνουμε τον κύκλο με γνώμες

Από όσο γνωρίζω η infosystem δεν είναι μια τοπική έκθεση της Θεσσαλονίκης
οπότε γιατί το κάλεσμα γίνεται μόνο στο Hellug? Γιατί η ταμπέλα στην
infosystem να γράφει Hellug ή Thelug ή greeklug και όχι κοινότητα ΕΛΛΑΚ;
Γιατί να μην υπάρξει κάλεσμα και σε άλλες ενεργές κοινότητες όπως linuxteam
(τει λάρισας), chanias-lug, serlug?

> Είσαι σωστός εδώ...

Christos Bacharakis
cmpahar at gmail.com