[Thelug] site thelug

Sergey Tsabolov econlab at uom.gr
Mon Aug 24 18:10:05 EEST 2009

Δεν σε κατάλαβα για ποιο πράγμα μιλάς , προσπάθησε να γίνεις λίγο ποιο
σαφής  να μπορούνε να σε καταλάβουν .
Δηλαδή τι σημάνει  :
*αλλά μάλλον το σύντομα άργησε πολύ(πάνε κάτι μήνες ενώ στο εργαστήρι
λέγανε από βδομάδα.
*Εάν έχεις κάποιο κείμενο που γράφει τι είπα και πότε εγώ δώσε να το
διαβάζω .
Εάν είπα όταν έρθει ώρα το είπα σωστά , η ώρα έφτασε και τα περί
καταστατικού θα πρέπει  να είσαι και λίγο ποιο ανοιχτό μυαλό  και να
ρίξεις κι μία ματιά στην σελίδα
http://www.greeklug.gr/main/?q=katastatiko  , εκτός και εάν θες να σου
το στείλουμε ταχυδρομικός και τυπωμένο σε χαρτί .
Τι θα πει :
*Τότε παρουσιάστηκε ως φλέγον ζήτημα για να πέσουν υπογραφές *
Δεν αναγκάσαμε κανέναν και δεν κυνηγήσαμε κανέναν , απλά αναφέραμε τι
θέλουμε να κάνουμε και ρωτήσαμε ποιος θέλει να υποστηρίξει  την
προσπάθεια μας , αυτό ήτανε .
Και όσοι κατά καιρούς έρχονται στο Εργαστήριο  γνωρίζουν αυτά που
περιμέναμε να τελειώσουν  .
Όσο δεν είχαμε  πληροφορίες  πότε  θα τελειώσει το θέμα δεν λέγαμε
τίποτα και αυτό δεν χρειάζεται πολύ  μυαλό  να το καταλάβει κανείς .

*πάνε κάτι μήνες ενώ στο εργαστήρι λέγανε από βδομάδα .
*Απάντησα ποιο πάνω .

Απλά είναι τα πράγματα .

O/H Yiannis έγραψε: