[Thelug] site thelug

Yiannis yiannis at tolises.homeunix.org
Mon Aug 24 17:45:57 EEST 2009

On Mon, 24 Aug 2009 16:07:52 +0300
Houtouridis Christos <hoo2.ch.pub at gmail.com> wrote:

> Φυσικά μιλάω για συλλόγους και όχι απλά LUG έτσι;; (Για να εξηγούμε
> και να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις ή flames)

Επειδή συχνά έχουν πέσει κάποιες σπόντες με περιεχόμενο επιχορηγήσεις
και χοντρά λεφτά, τα οποία μένουν αναπάντητα, μπορεί κάποιος να πει αν
το thelug & πλέον greek.lug(???) έχει τέτοιους
πόρους; Δεν με νοιάζει να ακούσω ότι κάποιοι τα τρώνε, ο καθένας μπορεί
να βγάλει τα συμπεράσματά του, αλλά αν μπαίνουνε στο ταμείο του.

Επίσης κάτι παλιότερες συζητήσεις για καταστατικό κτλ τι έγιναν; Ο
Tsabolov Surgey επαναλάμβανε κάτι γενικά "όταν έρθει η ώρα" αλλά μάλλον
το σύντομα άργησε πολύ(πάνε κάτι μήνες ενώ στο εργαστήρι λέγανε από
βδομάδα. Τότε παρουσιάστηκε ως φλέγον ζήτημα για να πέσουν υπογραφές
αλλά ξεχάσαν το καταστατικό ).

Γιάννης