[Thelug] Microsoft stuns Linux world, submits source code for kernel

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Mon Jul 27 20:09:44 EEST 2009

Nikos Alexandris wrote:

> Δεν κατανοώ γιατί η πρόταση αυτή μπορεί να παρουσιαστεί ως σαφές,
> ειλικρινές επιχείρημα... :-?

Γιατι πολυ απλα, λαμβανει υποψην του τον τροπο που σκεφτεται και φερεται
μια μεγαλη μεριδα των μελων (η δυνητικων μελων) του συλλογου, απο τα
οποια κινδυνευεις να αποξενωθεις.

> Σχετικά-άσχετα:
>
> * Αν η MS θέλει να γίνει Open Source ας γίνει, καλώς να τη δεχτούμε. Ο
> κόσμος θα δει καλύτερες μέρες ;-).

Συμφωνω.

> * Η διαφήμηση, είτε θετική είτε αρνητική (η 2η είναι σχεδόν πάντα
> αποτελεσματικότερη), είναι προς το (οικονομικό) συμφέρον του
> διαφημίζοντος. Μπορούμε να αλλάξουμε θέμα και να σταματήσουμε να
> διαφημίζουμε την MS;

Εδω δε συμφωνω. Η αρνητικη διαφημιση λειτουργει μονο στο διαστημα που
προσπαθεις να δημιουργησεις ενα ευρυ brand recognition. Απο κει και περα
μπορει να λειτουργησει και αρνητικα. Δε νομιζω οτι υπαρχουν πολλοι που
δεν γνωριζουν τη Microsoft.

> * Όσοι πάντως χρήστες/ δημιουργοί ΕΛ/ΛΑΚ παίρνουν εξ' ολοκλήρου στ'
> αστεία την υπόθεση ΕΛ/ΛΑΚ φέρουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης για τη κατάσταση
> του ΕΛ/ΛΑΚ.

Παιρνω αρκετα στα σοβαρα την υποθεση ΕΛ/ΛΑΚ ωστε να ψαχνω συνεχεια να
βρω που χωλαινει ως μοντελο αναπτυξης λογισμικου ωστε να γινουν
κατανοητα με αρκετα καθαρο τροπο τα μειονεκτηματα του.

Την παιρνω επισης αρκετα στα σοβαρα ωστε να προσπαθω να διορθωσω καποιες
ακραιες αποψεις στην κοινοτητα, που η εμπειρια μου εχει δειξει οτι και
την απομακρυνουν απο την πραγματικοτητα, και κανουν κακο στην διαδοση της.