[Thelug] Μεγάλα ονόματα της βιομηχανίας υποστηρίζουν το Google Chrome OS - η Intel το γνώριζε καιρό τώρα, τηρούσε σιγή ιχθύος

Kostas Boukouvalas boukouvalas at gmail.com
Mon Jul 20 22:00:03 EEST 2009

2009/7/20 Christos Ricudis <ricudis at itc.auth.gr>:

> Θα στο ξαναπω. Το photoshop και το blender *κανουν απλα διαφορετικη
> δουλεια*.

Ως Κώστας: Έχεις δίκιο για το target, τραγικό λάθος μου, οκ,
καταλαβαίνεις όμως τι θέλω να πω και που καταλήγω. Σε όλα τα υπόλοιπα
απλά δε δίνω σημασία γιατί εγώ προσωπικά ξέρω με ποιο τρόπο και ύφος
τα λες και δε πρόκειται σε καμία περίπτωση να παρεξηγηθώ.

Ως listman: Απλά, σαν γενική παρατήρηση, δε μπορώ να σου το επιβάλλω
φυσικά, θα ήταν καλό να είσαι πιο ευγενικός όπως και αρκετοί άλλοι θα
ήταν καλό να προσπαθήσουν να καταλάβουν το ύφος και πολλές φορές το
χιούμορ σου και να μη το παρεξηγούν. (δε λέω οτι κάνεις χιούμορ τώρα,
αλλά δράττομαι της ευκαιρίας).

> Ο λογος που δεν υπαρχει κατι αναλογο με τη λειτουργικοτητα του photoshop στο
> linux, δεν ειναι οτι η λειτουργικοτητα του photoshop προστατευεται απο
> παντεντες λογισμικου και πιπες.
>
> Ο λογος ειναι οτι ΑΠΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ OPEN SOURCE DEVELOPER ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΤΟΝ ΚΩΛΟ
> ΤΟΥ ΚΑΤΩ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΙ.

Ε, καλά, αυτό είναι άποψή σου.