[Thelug] Απ: Τεχνικός Υπολογιστών και ανάκτηση δεδομένων

Solon Savvidis g00fylists at gmail.com
Sat Jul 11 14:57:42 EEST 2009

Τί λες ρε Κώστα τώρα!;!;! Δηλαδή ο κάθε ένας που έχει ένα σεμνό μήνυμα για
διαφήμιση μπορεί να το δημοσιοποιεί στη λίστα; Πρόσεχε τί γράφεις(γιατί θα
έρθουν κι άλλοι και δε θα μπορέσεις μετά να το μαζέψεις - τα ζηζάνια ή θα τα
κόψεις απο την αρχή ή θα σου πνήξουν το χωράφι)! Δεν είμαστε πίνακας
ανακοινώσεων στην πλατεία για αφισοκολλήσεις!

Και δεν είναι κάποιοι... εγώ το πείρα στραβά! Δεν είδα πουθενά να γράφει πως
ζητούνται τεχνικοί για εργασία! Διαφήμιση είναι!

Στις 9 Ιούλιος 2009 3:26 μμ, ο χρήστης Kostas Boukouvalas <
boukouvalas at gmail.com> έγραψε: